Inhoud

Grappig-Ernstig-Ontroerend-Simpel-Gewoon-Eigenzinnig-Vrolijk-Kwaad-Bewogen... kortom écht Bob's

Welkom op het nieuwe blog...

 vanaf vandaag is dat ik voor mijn teksten, die ik toch telkens opnieuw weer maar blijf schrijven, dit speciale blog heb gemaakt. Het kan horen bij de website, maar het kan ook apart gelezen worden.Je kan zelfs automatisch elke nieuwe column in je mailbox laten toesturen... En belangrijk ook...mensen kunnen reageren. Alhoewel ik hoop dat dit respectvol kan gebeuren. Ik sloot zo ooit al eens een forum omdat sommige rare snuiters er misbruik begonnen van te maken en hunne gal en lever maar op het forum meenden te moeten uitspuwen... Maak dan zelf maar een blog hiervoor.
Dus, columns schrijven !

Ik heb er al heel wat geschreven in het verleden en het meeste deugd had ik destijds van mijn wekelijkse column in de krant het Nieuwsblad onder de titel 'Koffie met croissant'.
Spijtig genoeg, kwam er -met de nieuwe hoofdredactie- een einde aan dit project. Nieuwe bazen,nieuwe wetten. Hoewel die bazen dan ondertussen alweer terug weg zijn. Zo gaat dat tegenwoordig. Niks duurt nog lang.Als er kranten of tijdschriften interesse hebben voor een geregelde column, mogen ze dus altijd contact opnemen. Ik doe dat graag !

De start is dus gemaakt en jullie mogen geregeld een of ander stukje hier van mij verwachten. Soms zal het ernstig zijn (zo ben ik opgevoed), soms ook grappig en speels (zo ben ik ook), misschien zelfs wel eens ontroerend of melancholisch (zit ook wel in me).

Ik schrijf ook wel over het Griekse leven hier in Molyvos, Lesbos, waar ik 3/4e van de tijd leef,woon en werk...Voor de rest zal ik allicht soms in de pen kruipen als ik in en rond mijn interesses en vakgebied dingen hoor en lees in de actualiteit.Kijk ook geregeld nog eens op de site www.sapphohuis.be voor nieuws. Niet alles vind je in deze blog natuurlijk..
Een nieuwe lente, een nieuw geluid...met Bob's Columns dus !

Sapphohuis,18 maart 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten